Livrare si Retur

Livrare si Retur

  1. Livrarea produselor se face oriunde în țară, exclusiv prin intermediul Sameday, poate varia de la 24 ore pana la 30 de zile (exceptand zilele nelucratoare).
  2. Costurile de transport:
    • Transportul este gratuit pentru comenzile de minim 250 de lei. Livrarea este gratuită doar prin intermediul firmei de curierat Sameday, în zonele unde aceștia au acoperire. Serviciul de livrare door-to-door în afara zonelor de transport ale companiei Sameday, presupune aplicarea unui tarif suplimentar. În acest caz, transportul este suportat de client. Aici poate fi consultată lista cu localitățile unde transportul este gratuit.
    • 19,99 lei pentru comenzi sub 250 de lei, la care se adauga tariful suplimentar de zonă, în cazul în care se face livrarea în afara zonelor de transport ale companiei Sameday.
  3. În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce reușește să contacteze clientul. În cazul în care nici la cea de-a doua încercare de livrare clientul nu este găsit la adresa de livrare, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul ortofino.ro, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
  4. Nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele întârzieri ale expediției dacă acestea sunt cauzate de transportator, condițiile meteo nefavorabile sau circumstanțe extraordinare inevitabile. 
  5. SC Medaser Med SRL nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare referitor la prețurile, caracteristicile sau imaginile produselor de pe www.ortofino.ro. În cazul în care o comandă nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, ortofino.ro îsi rezervă dreptul de a anula comanda respectivă fără o notificare prealabilă.
  6. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealalta sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în urmatoarele situații, și nu numai:
    • prețurile afișate pe site-ul www.ortofino.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
    • produsul/produsele comandate nu se mai află pe stoc;
    • tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului;
    • datele furnizate de către Cumpărator pe site sunt incomplete și/sau incorecte;
  7. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:
    • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
    • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
  8. Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare scrisă a intenției de retur, pe adresa contact.ortofino@gmail.com , în care se va specifica numele și prenumele cumpărătorului, telefon de contact, numărul facturii, produsul ce se dorește a fi returnat, motivul returului (optional) și contul bancar pentru restituirea banilor.
  9. Condiții de returnare în termenul de 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii:
    • Produsul trebuie sa fie în stare nouă, fără semne de uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un șoc extern.
    • Produsul trebuie returnat în cutia originală, împreună cu toate accesoriile primite și o copie a facturii.
    • Toate acestea trebuie împachetate corespunzător pentru a fi protejate împotriva eventualelor deteriorări din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
    • Produsele achiziționate sub formă de pachete speciale sau care beneficiază de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub formă de pachet sau împreună cu produsul cadou.
    • În cazul în care achiziția generează un cupon cadou, și acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuată cu scăderea valorii cuponului.
    • Nu se vor accepta retururile în termen de 14 zile calendaristice, dacă produsele prezintă urme de uzură și nu mai pot fi revândute.
  10. Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, putem solicita valoarea pentru readucerea în stadiul inițial. Această decizie va fi comunicată în baza unei constatari tehnice a produsului returnat făcută de către departamentul tehnic .
  11. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării Vânzătorului de către Cumpărator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată dupa cum urmează:
    • pentru comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata
    • pentru comenzile achitate cu ramburs -> prin virament bancar în contul menționat de cumpărător în solicitarea de retur trimisă.
  12. Costul de transport al returului este suportat de Cumpărător.

 

Cele mai bune oferte

Avem o gama variata de produse, la cele mai accesibile prețuri.

Suport specializat

Va putem oferi suport specializat gratuit in alegerea produselor

Transport Rapid

Oferim transport gratuit la comenzile de peste 350 Lei in aria Fan Curier.

Plata Securizata

Plătește în siguranță produsele tale prin procesatorul nostru sau la curier